ÚJ ÉV, ÚJ LENDÜLET
Az újév első hónapja lassan véget ér, mi pedig már bele is vetettük magunkat az idei feladatokba, a mélyvíz előtt azonban időszerűnek érezzük, hogy röviden bemutassuk a Voxy 2021-es évét – mind globális, mind itthoni viszonylatban.
Habár 2020 óta megszoktuk, hogy a digitalizáció mindinkább betör az életünkbe, még mindig akadnak új, eddig ismeretlen nehézségek, amikre megoldást kell találni. A tavalyi év sem volt ez alól kivétel, 2021 ugyanis tele volt kihívásokkal. A világjárvány következtében a vállalatok is elkezdték realizálni, hogy az előrelépés érdekében elengedhetetlen a dolgozók kommunikációjának fejlesztése a mai online világ elvárásaira szabva. Nem meglepő tehát, hogy Voxy fejlesztői folyamatosan azon igyekeztek, hogy egyszerű, ugyanakkor hatásos megoldásokat kínáljanak ügyfeleinknek az online vállalati nyelvoktatásra.
A platformon a tavalyi évben 29 új témakör jelent meg, amellyel az elérhető kurzusok száma átlépte a 80-at, így a Voxy egyre szélesebb körben képes biztosítani az angol nyelv fejlesztését a legkülönbözőbb területeken dolgozók számára, legyen az autóipar, egészségügy vagy akár kereskedelem.
A Voxy nem csak az alaphaladó nyelvtanulók számára nyújt segítséget, de azoknak is, akik már rendelkeznek egy stabil nyelvi szinttel, hiszen a különböző üzleti területekre irányuló leckék az úgynevezett soft skillek fejlesztésében is hasznosak. Ilyenek például az interkulturális kommunikációra, a prezentációkra és az ügyfelekkel való kapcsolattartásra irányuló témák, amelyek a nyelvi készségek mellett bevált gyakorlatokkal is megismertetik a felhasználót. Az elmúlt évben jellemző volt, hogy ezek fejlesztésére is megnőtt az igény. Részben ennek köszönhető, hogy újabb 230 ezer felhasználó kapcsolódott be a Voxyzásba. Számokban ez 2 millió letanult órát jelent a Voxyban, valamint 90 ezer csoportos, és 40 ezer egyéni órát.
2021-ben azonban Magyarországon is bővült a Voxy felhasználói köre. Az autógyártás, a gyógyszeripar és az informatika jelentős képviselőin túl például a logisztika és a digitális filmgyártás köréből is voltak tavaly megrendelőink. A hagyományos e-learninges és az egyre népszerűbb csoportos órák mellett egyre többször kérnek tőlünk egyéni órákat és a cég profiljára szabott tananyagot is ügyfeleink. Volt azonban arra is példa, hogy a Voxyval a tehetséggondozásban résztvevők kiválasztását vagy éppen a hagyományos tanfolyamokon tanulók fejlődésének tesztelését segítettük.
Az M-Prospectnél a legtöbbet Voxyzó tanuló tavaly:
- több, mint 210 órát tanult
- 187 csoportos órán vett részt anyanyelvi tanárral
- két nyelvi szintet is emelkedett (alapfokról-felsőfokra)
Egy szó, mint száz: sokan jutottak velünk ötről a hatra. Mi azonban januárban a 22-t is célba vettük. 2022-t!