Angol nyelvű moduláris workshopok
Tematikus workshopok
Általános jellemzők
Időtartam: 1 nap, 7 tréningóra / tréning
A résztvevők száma: 8-14 fő / csoport
A workshop célja: a multinacionális vállalati környezetben elvárt angol kommunikáció hatékonyságának, a meggyőzés erejének növelése a jó üzleti kapcsolatok elérése érdekében
Részvételhez ajánlott min. nyelvi szint: erős középfok (B2)
A 1. workshop minden résztvevő számára kötelező, a többi (2-7.) workshop igény szerint választható.
SSC TRÉNING
Általános jellemzők:
Időtartam: 1 nap/modul, 7 tréningóra / tréning; teljes képzés: 3 modul, azaz 3 nap
A résztvevők száma: 8-14 fő / csoport
A workshop célja: a szolgáltatóközpontokban dolgozók kommunikációs készsége és hatékonysága fejlődjön; angol nyelven végzett munkájukhoz bátorítást, motivációt kapjanak ; kommunikációs stratégiájukat szélesebb, nemzetközi perspektívába helyezzük.
Részvételhez ajánlott min. nyelvi szint: középfok (B2)
MODULOK MEGTEKINTÉSE
- Nyelvtudás-frissítő / English in Context: refreshment of grammar ♦ business vocabulary ♦ communication techniques
- Beszéljünk angolul! / Speaking in English: getting through ♦ making excuses ♦ spelling over the phone ♦ mobile calls ♦ making and dealing with complaints ♦ tips for telephone customer care ♦ reacting to proposals
- Írjunk angolul! / Writing in English: how to communicate appropriately and effectively via email ♦ how to exchange information ♦ the difference between formal and informal e-mails, the proper register and style ♦ memo & reports
- Prezentáljunk angolul! / Presenting in English: audience analysis ♦ credibility ♦ successful starting and ending ♦ structure♦ signposting – linking words ♦ articulation ♦ stressing ♦ pausing ♦ language techniques: chunking ♦ emphasizing ♦ softening ♦ focusing ♦ rhetorical questions ♦ machine-gunning ♦ formality ♦ tripling ♦ repetition ♦ contrasting ♦ handling of questions ♦ questioning techniques
- Tárgyaljunk angolul! / Negotiating in English: negotiation is everywhere ♦ definition of negotiation ♦ the successful negotiator ♦ useful expressions in English ♦ case study and negotiation secrets from Richard Branson ♦ the essence of negotiations – 5 factors ♦ preparation for negotiations ♦ exploring your negotiation partner ♦ communication adapting to different personality types ♦ adopting proper strategies ♦ playing your cards right ♦ practical tips for negotiations ♦ avoiding pitfalls ♦ achieving win-win situations
- Kultúrák közötti kommunikáció / Cross Cultural Aspects Of Business Communication: foundations of successful communication ♦ increasing interpersonal competence ♦ being sensitive to verbal and non-verbal communication ♦ sympathy, attitude and motivation ♦ “is the customer always right?” ♦ problem-solving and possible solutions
- Ügyfélkapcsolati kommunikáció / Dealing With Customer: culture makes a difference ♦ building relationships internationally ♦ socializing in English ♦ the global dimension ♦ brand image and culture ♦ group cultures ♦ communication styles ♦ dos and don’ts
MODULOK MEGTEKINTÉSE
- Language of phone calls vs e-mails: communication between companies and customers ♦ business email ♦ making phone calls ♦ communication techniques
- Effective and extensive communication: multifunctional you ♦ taking control ♦ know yourself ♦ ways we communicate ♦ dealing with difficult people
- Cross cultural aspects of business: how communication works ♦ language matters ♦ cultural barriers ♦ communication style ♦ problem-solving and possible solutions