• hu hu hu hu
  • en en en en
  • Deutsch Deutsch de de
hu | en | de
M-Prospect Nyelvi Szolgáltatások
  • Főoldal
  • Nyelviskola
    • Vállalati nyelvoktatás
    • Szakmai háttér
    • Vállalati ajánlatkérés
    • Lakossági jelentkezés
    • Jelentkezés tanárnak
  • Nyelvvizsgák
    • DExam
    • LCCI
  • Voxy
    • CÉGEKNEK
    • magánszemélyeknek
    • hírek
  • Tréningek
    • Workshopok
    • NYÍLT TRÉNINGEK
    • Vállalati tréningek
    • Ajánlatkérés tréningre
    • Szakmai háttér
    • Jelentkezés trénernek
  • Fordítóiroda
    • Fordítási akció
    • Fordítás
    • Tolmácsolás
    • Kiadványszerkesztés
    • Referenciáink
    • Ajánlatkérés
    • Jelentkezés
    • Kapcsolatfelvétel
  • Rólunk
    • Elérhetőségeink
    • Kollégáink
    • SIKERTÖRTÉNETEK
    • Blogjaink
    • Így írunk mi – helyesírás
  • Keresés
  • Menu Menu

Angol nyelvű moduláris workshopok

AJÁNLATKÉRÉS VÁLLALATI TRÉNINGRE

Tematikus workshopok

Általános jellemzők

Időtartam: 1 nap, 7 tréningóra / tréning

A résztvevők száma: 8-14 fő / csoport

A workshop célja: a multinacionális vállalati környezetben elvárt angol kommunikáció hatékonyságának, a meggyőzés erejének növelése a jó üzleti kapcsolatok elérése érdekében

Részvételhez ajánlott min. nyelvi szint: erős középfok (B2)

A 1. workshop minden résztvevő számára kötelező, a többi (2-7.) workshop igény szerint választható.

SSC TRÉNING

Általános jellemzők:

Időtartam: 1 nap/modul, 7 tréningóra / tréning; teljes képzés: 3 modul, azaz 3 nap

A résztvevők száma: 8-14 fő / csoport

A workshop célja: a szolgáltatóközpontokban dolgozók kommunikációs készsége és hatékonysága fejlődjön; angol nyelven végzett munkájukhoz bátorítást, motivációt kapjanak ; kommunikációs stratégiájukat szélesebb, nemzetközi perspektívába helyezzük.

Részvételhez ajánlott min. nyelvi szint: középfok (B2)

MODULOK MEGTEKINTÉSE

  1. Nyelvtudás-frissítő / English in Context: refreshment of grammar ♦ business vocabulary ♦ communication techniques
  2. Beszéljünk angolul! / Speaking in English: getting through ♦ making excuses ♦ spelling over the phone ♦ mobile calls ♦ making and dealing with complaints ♦ tips for telephone customer care ♦ reacting to proposals
  3. Írjunk angolul! / Writing in English: how to communicate appropriately and effectively via email ♦ how to exchange information ♦ the difference between formal and informal e-mails, the proper register and style ♦ memo & reports
  4. Prezentáljunk angolul! / Presenting in English: audience analysis ♦ credibility ♦ successful starting and ending ♦ structure♦ signposting – linking words ♦ articulation ♦ stressing ♦ pausing ♦ language techniques: chunking ♦ emphasizing ♦ softening ♦ focusing ♦ rhetorical questions ♦ machine-gunning ♦ formality ♦ tripling ♦ repetition ♦ contrasting ♦ handling of questions ♦ questioning techniques
  5. Tárgyaljunk angolul! / Negotiating in English: negotiation is everywhere  ♦ definition of negotiation ♦ the successful negotiator ♦ useful expressions in English  ♦ case study and negotiation secrets from Richard Branson ♦ the essence of negotiations – 5 factors  ♦ preparation for negotiations ♦ exploring your negotiation partner  ♦ communication adapting to different personality types  ♦ adopting proper strategies  ♦ playing your cards right ♦ practical tips for negotiations  ♦ avoiding pitfalls  ♦ achieving win-win situations
  6. Kultúrák közötti kommunikáció / Cross Cultural Aspects Of Business Communication: foundations of successful communication ♦ increasing interpersonal competence ♦ being sensitive to verbal and non-verbal communication ♦ sympathy, attitude and motivation ♦ “is the customer always right?” ♦ problem-solving and possible solutions
  7. Ügyfélkapcsolati kommunikáció / Dealing With Customer: culture makes a difference ♦ building relationships internationally ♦ socializing in English ♦ the global dimension ♦ brand image and culture ♦ group cultures ♦ communication styles ♦ dos and don’ts

MODULOK MEGTEKINTÉSE

  1. Language of phone calls vs e-mails: communication between companies and customers ♦ business email ♦ making phone calls ♦ communication techniques
  2. Effective and extensive communication: multifunctional you ♦ taking control ♦ know yourself ♦ ways we communicate ♦ dealing with difficult people
  3. Cross cultural aspects of business: how communication works ♦ language matters ♦ cultural barriers ♦ communication style ♦ problem-solving and possible solutions

Együtt az üzleti sikerekért!

Nyelvoktatás

  • Vállalati nyelvoktatás
  • Szakmai háttér
  • Vállalati ajánlatkérés
  • Lakossági jelentkezés
  • Jelentkezés tanárnak

Nyelvvizsgák

  • DExam
  • LCCI

Voxy

  • Voxy cégeknek
  • Voxy magánszemélyeknek
  • Blog
  • Voxy – ÁSZF
  • Voxy – Adatvédelmi szabályzat

Tréningek

  • Workshopok
  • Nyílt tréningek
  • Vállalati tréningek
  • Szakmai háttér
  • Ajánlatkérés
  • Jelentkezés trénernek

Fordítóiroda

  • Fordítás
  • Tolmácsolás
  • Kiadványszerkesztés
  • Árajánlatkérés
  • Referenciáink
  • Jelentkezés fordítónak
  • Fordítóirodai ÁSZF

Kapcsolat

M-Prospect Kft.
8000 Székesfehérvár
Pirosalma utca 1-3.
Telefon: +36 22 311 653
Fax: +36 22 311 653
Email:
office@m-prospect.hu
Minden jog fenntartva! © 1996-2024. M-Prospect Oktatási és Szolgáltató Kft. | Impresszum | Adatvédelmi szabályzat | hu | en | de
  • Facebook
  • LinkedIn
Visszagörgetés a tetejére

A weboldal cookie-kat használ a jobb felhasználói élmény érdekében. Az oldal használatával Ön elfogadja a cookie-k használatára vonatkozó Cookie nyilatkozatot

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close