Kedves Hallgatóink,

Az oldalon található elégedettségmérő  célja az, hogy felmérjük az eddigi tapasztalatokat, illetve, a megjegyzések alapján a jövőben még inkább a felmerülő igényekhez tudjuk igazítani a nyelvtanfolyamot. Minden vélemény fontos számunkra.

A kérdőív kitöltése kb. 10 percet vesz igénybe.

A kérdésekre adott válaszokat statisztikai célra használjuk fel, s anonim, személyazonosításra alkalmatlan módon kezeljük.

Köszönettel

az M-Prospect csapata

AKKREDITÁLT NYELVVIZSGÁK

LCCIEB – Londoni Kereskedelmi és Iparkamara Magyarországon is akkreditált, angol üzleti nyelvvizsgája

DExamMagyarországon akkreditált angol nyelvvizsga

Voxy a világ első személyre szabott angolnyelv-oktató alkalmazása, mely folyamatosan alkalmazkodik a tanuló igényeihez. Csatlakozzon a 150 országból bejelentkező több mint 4 millió nyelvtanulóhoz és fedezze fel, hogy a Voxy hatékony módszertani és technikai megoldásai hogyan adnak friss lendületet saját vagy kollégái nyelvtanulásának!

COLOPLAST PDC – ELÉGEDETTSÉGMÉRŐ – 2024. FEBRUÁR

    1. A VÁLASZADÓ NEVE (NEM KÖTELEZŐ MEGADNI!)

    2. KÉRJÜK, JELÖLJE BE, MELY CSOPORTBA JÁR!
    COL_PDC_1 (tanár: Bíró-Pap Angéla, hallgató: Somogyvári J.)COL_PDC_2 (tanár: Bíró-Pap Angéla, hallgató: Baloghné Mátyás I.)COL_PDC_3 (tanár: Bíró-Pap Angéla, hallgató: Virágos-Kis Cs.)COL_PDC_4 (tanár: Schalkhammer Renáta, hallgató: Nagy Mátyás F.)COL_PDC_5 (tanár: Kissné Federi Éva, hallgató: Monos J.)COL_PDC_6 (tanár: Bíró-Pap Angéla, hallgató: Békési P.)COL_PDC_7 (tanár: Pásku Petra, hallgató: Schveighardt H.)COL_PDC_8 (tanár: Bíró-Pap Angéla, hallgató: Götz E.)COL_PDC_9 (tanár: Pásku Petra, hallgató: Lukács Cintia M.)

    3. SAJÁT TUDÁSSZINTJÉT MEGFELELŐNEK TARTJA A CSOPORT TÖBBI TAGJÁHOZ KÉPEST?

    4. MILYENNEK TALÁLJA A TANFOLYAM HALADÁSI ÜTEMÉT?

    5. ELEGENDŐ LEHETŐSÉGET KAP AZ ÓRÁKON A BESZÉD GYAKORLÁSÁRA?
    igennem

    6. MILYEN GYAKRAN SZOKOTT TANÁRA HÁZI FELADATOT ADNI?

    7. MELY NYELVI KÉSZSÉGEK FEJLESZTÉSÉRE SZERETNE NAGYOBB HANGSÚLYT FEKTETNI A JÖVŐBEN?
    írásbeszédolvasáshallás utáni értés

    8. MENNYIRE IGAZAK ÖNRE A KÖVETKEZŐ ÁLLÍTÁSOK? (1 – EGYÁLTALÁN NEM, 2 – RITKÁN, 3 – TÚLNYOMÓ RÉSZBEN, 4 – CSAKNEM MINDIG, 5 – TELJESEN IGAZ)
    8.1. Részt veszek az órákon.

    8.2. Írok házi feladatot.

    8.3. Pontosan érkezem / bejelentkezem az órákra.

    8.4. Kikapcsoltam / lenémítottam a mobiltelefonomat.

    8.5. Készülök az órákra.

    9. MENNYIRE IGAZAK A NYELVTANFOLYAMRA A KÖVETKEZŐ ÁLLÍTÁSOK? (1 – EGYÁLTALÁN NEM, 2 – RITKÁN, 3 – TÚLNYOMÓ RÉSZBEN, 4 – CSAKNEM MINDIG, 5 – TELJESEN IGAZ)
    9.1. Tanárom pontosan érkezik / jelentkezik be.

    9.2. A tanórák hossza a tervezettnek megfelelő.

    10. MENNYIRE IGAZAK TANÁRÁRA A KÖVETKEZŐ ÁLLÍTÁSOK? (1 – EGYÁLTALÁN NEM, 2 – RITKÁN, 3 – TÚLNYOMÓ RÉSZBEN, 4 – CSAKNEM MINDIG, 5 – TELJESEN IGAZ)
    10.1. Tanárom rendezett volt.

    10.2. Tanárom kellemes légkört alakít ki az órákon.

    10.3. Tanárom türelmes és megértő.

    10.4. Tanárom rugalmas volt és figyelembe veszi a diákok igényeit.

    10.5. Tanárom hozzájárul egyéni fejlődésemhez.

    10.6. Tanárom mindenkivel egyformán bánik a csoportban.

    10.7. Tanárom oktatási módszereivel elégedett vagyok.

    11. MENNYIRE IGAZAK A TANANYAGRA ÉS A TANÓRÁK TARTALMÁRA VONATKOZÓ KÖVETKEZŐ ÁLLÍTÁSOK? (1 – EGYÁLTALÁN NEM, 2 – RITKÁN, 3 – TÚLNYOMÓ RÉSZBEN, 4 – CSAKNEM MINDIG, 5 – TELJESEN IGAZ)
    11.1. A tananyag szintemnek és igényeimnek megfelel.

    11.2. A kiegészítő anyagok hasznosak.

    11.3. Az érintett témák érdekesek.

    11.4. Az olvasott és hallott szövegértés, szövegalkotás és beszédkészséget fejlesztő gyakorlatok megfelelő arányban vannak.

    11.5. A tanár hagyja a diákokat érvényesülni.

    11.6. A tanár igényeimnek megfelelően használja a magyar nyelvet.

    11.7. A számonkérés gyakorisága és mennyisége megfelelő.

    11.8. Az órák változatosak.

    11.9. Az oktatás színvonala megfelel elvárásaimnak.

    12. MI TETSZIK A LEGJOBBAN A TANFOLYAMON?

    13. MI TETSZIK A LEGKEVÉSBÉ A TANFOLYAMON?

    14. EGYÉB ÉSZREVÉTELEK